بائیڈن کا غزہ منصوبہ ‘اچھا معاہدہ نہیں’ لیکن قبول کرتے ہیں: اسرائیل

تجویز کی دستاویز دیکھنا چاہتے ہیں، کیونکہ عام طور پر جو زبانی کہا جاتا ہے، وہ دستاویز میں نہیں ہوتا: ترجمان حماس

71

تل ابیب: اسرائیل نے امریکی صدر جوبائیڈن کا غزہ میں جنگ بندی کا معاہدہ قبول کرلیا جبکہ حماس نے تجویز کی دستاویز دیکھنے کی خواہش ظاہر کی ہے۔

اسرائیلی وزیراعظم بنجمن نیتن یاہو کے ایک معاون نے اتوار کے روز تصدیق کی ہے کہ اسرائیل نے غزہ کی جنگ کو ختم کرنے کے لیے ایک فریم ورک ڈیل کو قبول کر لیا ہے جو اب امریکی صدر جو بائیڈن کی طرف سے پیش کی جا رہی ہے، حالانکہ انہوں نے اسے ناقص قرار دیا اور کہا کہ اس پر مزید کام کرنے کی ضرورت ہے۔

برطانیہ کے سنڈے ٹائمز کے ساتھ ایک انٹرویو میں، نیتن یاہو کے خارجہ پالیسی کے چیف ایڈوائزر اوفیر فالک نے کہا کہ بائیڈن کی تجویز “ایک ڈیل تھی جس پر ہم نے اتفاق کیا تھا – یہ کوئی اچھی ڈیل نہیں ہے لیکن ہم چاہتے ہیں کہ تمام تر یرغمالیوں کو رہا کیا جائے”۔

انہوں نے کہا کہ “بہت ساری تفصیلات پر کام کرنا باقی ہے،” انہوں نے مزید کہا کہ “یرغمالیوں کی رہائی اور حماس کو نسل کشی کی دہشت گرد تنظیم کے طور پر تباہ کرنے” سمیت اسرائیلی حالات میں کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے۔

حماس کی خواہش

حماس کے ترجمان اسامہ حمدان نے امریکی صدر جو بائیڈن کے امن منصوبے کو “مثبت” قرار دیتے ہوئے کہا ہے کہ فلسطینی جنگجو گروپ کو ابھی تک کوئی تحریری دستاویزات موصول نہیں ہوئیں۔

الجزیرہ سے بات کرتے ہوئے، انہوں نے کہا، “ہمیں کچھ بھی تحریری طور پر موصول نہیں ہوا ہے، اور ہمارے تجربے کی بنیاد پر، جو زبانی کہا جاتا ہے وہ عام طور پر دستاویزلت میں نہیں ہوتا ہے ، اس لیے ہم تمام تفصیلات کے ساتھ کسی بھی دستاویزات کا مطالعہ کرنے کے لیے تیار ہیں۔ تاہم جو کچھ میڈیا میں نشر کیا جا رہا ہے وہ مثبت ذہنیت کی عکاسی کرتا ہے۔

“ترجمان نے مزید کہا کہ ہم دیکھ سکتے ہیں کہ لوگ باشعور ہیں کہ مسلسل جنگ اور ہمارے لوگوں کا قتل ہمیں اپنی استقامت سے محروم نہیں کرے گا۔ تو بہت سارے مثبت عناصر ہیں۔ تاہم، ہمیں اسے کاغذ کے ایک ٹکڑے پر دستاویزی شکل میں دیکھنے کی ضرورت ہے جو ہمیں بھیجا جانا چاہیے۔

غزہ کی جارحیت میں شہداء کی تعداد 36 ہزار 439 ہوگئی

دوسری جانب غزہ پر اسرائیلی جارحیت میں 36,439 فلسطینی شہید ہوچکے ہیں۔

فلسطینی انکلیو کی وزارت صحت نے اتوار کے روز بتایا کہ غزہ کی پٹی میں اسرائیل کی فوجی کارروائی میں 7 اکتوبر سے اب تک کم از کم 36,439 فلسطینی ہلاک اور 82,627 زخمی ہو چکے ہیں۔

وزارت کے بیان میں کہا گیا ہے کہ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران 60 فلسطینی ہلاک اور 220 زخمی ہوئے ہیں۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.