پی ٹی وی کے کئی ملازمین کی ڈگریاں جعلی ہونے کا انکشاف

283

پاکستان ٹیلی ویژن (پی ٹی وی) کے کئی ملازمین کی ڈگریاں جعلی نکلنے کے بعد تمام ملازمین کی ڈگریوں کی چھن بین کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

پبلک اکاؤنٹس کمیٹی (پی اے سی) کا اجلاس چیئرمین نور عالم خان کی صدارت میں ہوا جس میں وزارت اطلاعات کے سیکریٹری سمیت مختلف افسران شریک ہوئے۔

کمیٹی کو بریفنگ دیتے ہوئے سیکریٹری اطلاعات نے بتایا کہ پاکستان کے قومی نشریاتی ادارے (پی ٹی وی) کے کئی ملازمین کی ڈگریاں جعلی ہونے کا انکشاف ہوا ہے اور ملازمین کی ڈگریوں کی چھان بین کا سلسلہ جاری ہے۔

سیکریٹری اطلاعات نے بریفنگ میں بتایا کہ چھان بین کے دوران اب تک ادارے کے 85 ملازمین کی ڈگریاں جعلی نکلی ہیں، جعلی ڈگری والے ملازمین سے تنخواہیں واپس نہیں لی گئیں۔

پبلک اکاؤنٹس کمیٹی کے چیئرمین نور عالم خان نے پی ٹی وی کے تمام ملازمین کی ڈگریاں چیک کرنے کی ہدایت جاری کرتے ہوئے کہا کہ ملازمین نہیں بلکہ اس وقت کے ایم ڈی یا چیئرمین سے تنخواہیں واپس لیں۔

سابق وزیر اطلاعات سینیٹر شبلی فراز نے بھی پی ٹی وی پر خوب تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ادارے کے بڑے افسران نکمے اور سازش میں پہلے نمبر پر ہیں، قومی نشریاتی ادارے میں ہر قسم کی بیماری پائی جاتی ہے اس لیے پی ٹی وی کو بند کر دینا چاہیے۔

Leave A Reply

Your email address will not be published.